Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails

33 éve együtt...

Author: Martha / Címkék:




Köszönöm
Köszönöm, hogy rám találtál,
S a szívedbe befogadtál.
Köszönöm még azt a napot,
Mikor sorsod nekem adott.
Köszönöm az akaratod,
Mi küzdeni megtanított.
Köszönöm a mosolyodat,
Örök optimizmusodat.
Köszönöm a jókedvedet,
Velem szárnyaló lelkedet.
Köszönöm a szeretetet,
Azt a néhány évtizedet,
Amit együtt éltél velem,
A sok jót, mit adtál nekem.
Már csak az a kívánságom,
A sírig legyél a párom,
S majdan csillagragyogásban
Tündököljünk, ott is párban.
Juhászné Bérces Anikó

3 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Nagyon szeretem az ilyen remek házasság értékelő megemlékezéseket.
Nagyon szép oldalt készítettél hozzá.

Kósa Márta írta...

Hihetetlen, hogy ilyen is van!
Gratulálok!

Martha írta...

Kedves kreatívhit és Márta...
Azért a családunkban is vannak fekete-foltok/árnyékosabb/ oldalak is...szoktam mondani ha minden sikerülne már gyanús lenne...sajnos elveszítettem, szüleimet, egy szem testvéremet...és kisebb lányom házassága sem úgy alakult ahogyan a 'nagy-könyvben' meg van írva...

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails

Keresés ebben a blogban

Rendszeres olvasók