Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails

Emléketekre... 2011. 06. 14.

Author: Martha / Címkék:




Szó szerint az anyatejjel szívtam magamba az antik tárgyak iránti szeretetemet, ezért 'hálával' és köszönettel tartozom Nektek. Felnevelő dajkáim voltatok...mivel nem akadt a házban csecsemőnek való játék 'jobb-híján' a porcelán -csészécskéiteket adtátok játékszerül, ezért hiányzik a fülük...
Most hogy anyukám után, nekem jutott a hálás feladat hogy 'gondozzam sírjaitokat' ma úgy éreztem a digitális kellékekkel is emléket állítok szeretett dajkáimnak /Nénikéimnek/...

2 megjegyzés:

Margó írta...

Nagyon szépek a fotómanipulációid! ... és nagyon jó volt olvasni a bejegyzésedet. A fül nélküli csészék kedvesek, hiszen külön történetük van! Köszönöm.

Martha írta...

Köszönöm Juma Drága!
Ez Tőled nagyon-nagy elismerés...boldog vagyok hogy eljutottam már valamilyen szintre a digi-scrap-ben...ez többnyire Nektek köszönhető, akik a kezdőkre is odafigyeltek... köszönet és hála...ölellek Martha

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails

Keresés ebben a blogban

Rendszeres olvasók